Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2007 10:10 - 8.30 марули минерална вода ДАИ
Автор: zuzu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1973 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2007 10:11


Днес реших да се придвижвам с трамвай сутринта. 20/22. Рядко ми се случва, защото знам, че като сляза, ще съжалявам. Но както и да е. Качих се. И може ли някой да ми обясни защо е тооолкова важно минералната вода да се сипе в 8.30 и марулята да се купи в 8.45. Знам, че този въпрос е коментиран 100 000 пъти...просто 20 и 22 минават през 2 култови дестинации в София - 1. минералната вода/Халите/ и 2. Женския пазар. Ама не се оплаквам де, като не ми харесва просто не се возя :)) Аз обичам да си ходя пеш следобед, радвам се, че имам тази възможност да си стигна пеш до вкъщи :) Обичам София в 6.30 pm в края на март. Обичам и когато небето е червено.
Ааааа, и още нещо. Държавна Автомобилна Инспекция. Сетих се за тях вчера, когато за пореден път скъсаха едно мое другарче, което просто може да кара...и мен така си ме късаха, обаче това далеч не ме спира да се изявявам като шофьор. Дразни ме само факта, че когато няма за какво да ти нажат НЕ, те ще си генерират ситуацията, и ти щеш не щеш ще засечеш някой пернишки Голф двойка с надпис Ремус  отзад...ноу ъфенс...ще го засечеш просто защото ДАИ-яджията в последния момент ти казва какво да правиш, за да те изнерви допълнително. Ай лав ю гайс, ю рок!!
Това е, айде разбързайте се, че ще свърши минералната вода. Аз като порасна, искам да стана ДАИ-яджия. Ама добър :)


Тагове:   вода,   ДАИ,   марули,   минерална,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bleed - Колегаааа,
27.03.2007 14:40
ти първо ми стани шофьор, та после ставай ДАИ-джия :-*
цитирай
2. zuzu - tz
27.03.2007 14:50
мен така ми е добре, нямам нужда от още розови картички в портмонето....а и един мой приятел си ми го каза...: "това е нещо, което никога няма да имаш" ... развявайки шофьорската си книжка...и какво от това, нали колата пали и без книжка...и хора! не си паркитайте джиповете на ъгъла, защотото може ПАК да не успея да изправя завоя...не съм виновна аз, никога!
цитирай
3. анонимен - ноу комент
27.03.2007 23:13
уххх, много болна тема...за върховната институция "Държауна Аутомобиуна Инспекция" става въпрос, болна съм вече и аз не помна от колко време и няма леееееееек, много тегава история..... Мисля мисля и наистиха стигнах до извода, че няма как да вземеш иСпита, както пише в графика си моя инстуктор (хора не ходете в Експрес-В, сигурно навсякъде е се в г.. ама там наистина си е Е......М.....) освен ако не си платиш.....ама хора от ДАИ - или по правилно ДАЙ ДАЙ, колкото повече толкова по-добре, я най-добре си отворете една официална сметка в некоя банка и да сме наясно и ние как да процедираме. Щото всички се прават на много морални, трайкат си, никой нищо не споменава и някои по-морални като мен, като не се осмелят да питат, в деня на иСпита съответно биват закарвани на паркинга на билла, съоветно се избира място между две коли, сряли на една боя разстояние за паркиране назад...да бъдем честни наистина може да се паркира, но човек трябва да има виртуозни умения, и след като си се препотил 100 пъти милият чичко от даЙ да ти бие спирачи, защото си тръгнал малко по-рязко и да заяви "колега, съжалявам много, но това е намеса на комисията, щяхте да направите ПТП... еми на мен това ми се случи оня ден и май реших повече да не се занимавам, поне не и по-тоя начин. Като разбера къде, на кого и колко тогава пак ше си говориме....а ако някой знае да сподели... за сега мога да кажа само едно - да ви...маЙката!!!!!!!!!!
PS: Само едно не разбирам, защо всички даи-яджии ходят с потресаващи шарени пуловерчета от преди 20 години. Зузка, не ставай даи-яджия, не те виждам с такова :)))
цитирай
4. varg1 - gospod
04.04.2007 10:24
e gei
цитирай
5. soulseeker - отговор :)
20.06.2007 15:35
"И може ли някой да ми обясни защо е тооолкова важно минералната вода да се сипе в 8.30 и марулята да се купи в 8.45."
Това е филосовска и логическа парадигма :-D, която терзае вече няколко поколения, участници в модерния и задръстен сутрешен трафик, превърнал се в битка за оцеляване на път за работа или лекции, както и в глобалното затопляне..... май че
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zuzu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20525
Постинги: 6
Коментари: 14
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930